محکومیت یک نماینده مجلس به شش ماه حبس
هبوط
اجتماعی فرهنگی

یکی از اعضای جبهه پایداری که هم‌اکنون نماینده مجلس شورای اسلامی نیز هست، به شش ماه حبس تعلیقی از سوی دادگاه محکوم شد.

 
به گزارش «تابناک»، رأی دادگاه به دلیل دعاوی وی بر اعتبارنامه یکی از نمایندگان پرنفوذ مجلس شورای اسلامی و اثبات دروغ بودن ادعاهای مطرح از سوی وی، این حکم از سوی قاضی پرونده صادر شد.

البته ذکر این مهم لازم است که این حکم هفته پیش صادر و به دو طرف ابلاغ شده است.

گفتنی است، چندی پیش و در زمان آغاز مجلس نهم، برخی از نمایندگان بر سر اعتبار نامه به یکدیگر در‌گیری داشتند. در آن زمان این نماینده در گفت‌و‌گو با خبرنگار یک رسانه اظهار کرد: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، یکی از متهمانی است که برای وی کیفرخواست صادر شده و قاضی نظر به بازداشت وی دارد.

این نماینده در مصاحبه خود با رسانه دیگری، گفته بود: رئیس کمیسیون امنیت ملی، توصیه‌نامه‌هایی را با سربرگ کمیسیون امنیت ملی در حمایت از گروه امیرمنصور آریا و خاوری نوشته بود، در حالی که سربرگ کمیسیون باید تنها در راستای اهداف کمیسیون به کار گرفته شود و هیچ گاه نمی‌توان در چهارچوب حمایت از یک شخص و یا گروه اقتصادی که ارتباطات نزدیکی نیز با اشخاص داشته‌اند، چنین تخلفی را انجام داد.

وی تصریح کرد: با توجه به اعترافات امیرمنصور آریا، متهم اصلی پرونده و همچنین با توجه به اعترافات فرزند  این نماینده که اکنون بازداشت است،  رئیس کمیسیون امنیت ملی متهم این پرونده است و باید بازداشت شود.

وی گفت: متأسفانه به رغم نظر قاضی پرونده بر بازداشت رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هنوز وی بازداشت نشده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات این نماینده در گفت‌وگو با یک سایت خبری، با اشاره به این نکته که این نخستین باری نیست که این گونه مطالب کذب بر زبان آقای ... جاری می‌شود، گفت: دروغگویی شایسته یک نماینده مجلس نظام اسلامی و حتی یک فرد مسلمان عادی نیست.

وی تأکید کرد: بار‌ها گفته‌ام این مطالب غیرواقعی، دروغ و از مصادیق بارز تشویش اذهان عمومی است، بنابراین، این اظهارات آقای نماینده جرم است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 3369
بازدید کل : 89230
تعداد مطالب : 672
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1